Menu Mon compte

Foire aux questions (FAQ)

Sujets

  • Quelles sont les étapes de vérification ?

    Une fois que vous avez créé votre compte, vous avez une limite hebdomadaire de 100 euros. Si vous souhaitez augmenter cette limite, nous aurons besoin d'informations supplémentaires. Cliquez sur 'Détails du compte' pour ajouter des informations supplémentaires. Toutes les étapes pour votre vérification de compte sont expliquées sur cette page.

    Soyez attentifs au fait que toutes les étapes doivent être effectuées pour augmenter votre limite hebdomadaire. Les vérifications de compte incomplètes ne seront pas inspectées.

  • Combien de temps est-il nécessaire avant que mon compte soit vérifié ?

    Vérification du compte bancaire : Cela dépend entièrement de la méthode utilisée pour déposer les 10 centimes de vérification. Si vous avez utilisé iDeal, la vérification est effectuée en quelques minutes. Si vous avez transféré manuellement l'argent à notre banque, cela peut prendre 1 à 3 jours ouvrables.

    Une pièce d'identité et une preuve d'adresse téléversées seront vérifiées dans l'heure durant les heures de bureau. Elles seront également vérifiées pendant le week-end, mais il est possible que cela prenne plus de temps.

  • Puis-je avoir plus qu’un compte sur votre plateforme ?

    Non, vous avez droit qu’à un compte par personne sur notre plateforme.

  • Pourquoi dois-je donner tous mes détails?

    In order to continue to offer services as a cryptocurrency company operating in the Netherlands, we must meet a number of new requirements. One of these requirements is that all Bitladon users must have completed a full account verification.

    Follow these steps to verify your account:

    - Identify your account with a valid ID card or passport and go through all steps of the identification process completely. This only takes a few minutes.

    - When you log in, you will automatically be taken to the verification page.

    - We handle the information confidentially and we store it offline so that it is safe in the event of a hack. So you don't have to worry about your personal data.

     

    What if you don't want to do this?

    If you do not want to pass the verification, you will no longer be able to trade on Bitladon.

    Why do you have to fully identify yourself?

    In order to operate as a provider of cryptocurrency in the Netherlands, we must be in possession of a registration with the Dutch central bank (DNB). There are certain requirements attached to this, including the complete registration of our users. We follow the Money Laundering and Terrorist Financing Prevention Act (Wwft/AMLD5).

  • Vérification du portefeuille

    Due to new laws and regulations from the Dutch Central Bank, which supervises cryptocurrency providers from the Netherlands, there are a number of new rules regarding the sending of cryptocurrencies to external wallet addresses. Sending crypto is only allowed to a personal wallet after a short verification that you are actually the owner of the relevant wallet.

    You can find the article of the DNB here.

    How does wallet verification work?

    In order to verify that you actually own a wallet, you must complete the following steps.

            - Open your wallet on your computer

            - Take a photo of your screen with the wallet open including a handwritten note with today's date. The wallet and screen should be clearly visible in the photo.

    Important

           - You can only add 1 wallet per coin. You can change this later.

Besoin d'aide?

Consultez notre page FAQ. Les réponses aux questions les plus fréquemment posées se trouvent sur cette page. Si vous ne trouvez pas la réponse à votre question dans les FAQ, n'hésitez pas à nous contacter.

Nous contacter